در تعاونی ترجمه خدمات متعدد زبانی ارائه می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، خدمات ترجمه همزمان، ترجمه حضوری و ارسال مترجم همراه است. این خدمات به مخاطبان تعاونی ترجمه ارائه می‌شود. شما مخاطبان محترم  می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید یا از طریق لینک‌های زیر نسبت به ثبت سفارش ترجمه همزمان خود اقدام نموده تا همکاران ما با شما در این خصوص تماس بگیرند.

 

انواع مترجم همراه

مترجمان شفاهی تعاونی ترجمه، در دو سطح حرفه‌ای و بین‌المللی قادر به ارائه خدمات ممتاز ترجمه شفاهی (پیاپی یا همزمان) هستند و راحتی و سهولت ارتباط را برای مخاطبان شرکت، همایش، نمایشگاه، مشتریان و همکاران بین‌المللی شما فراهم می‌کنند.

از جمله خدماتی که همایش‌ها، کنفرانس‌ها، شرکت‌های بین‌المللی، توریست‌ها و دانشگاهیان به آن نیاز پیدا می‌کنند، ترجمه همزمان یا ترجمه شفاهی است. رعایت تمام استانداردهای بین‌المللی مترجمی، تخصص کافی در موضوع رویداد، رعایت آداب حرفه‌ای شرکت در این رویدادها، رعایت قوانین عدم افشای اطلاعات و در نهایت خون‌گرمی و صمیمیت از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مترجم همزمان و حضوری حرفه‌ای است. سایت ترجمه تخصصی تعاونی ترجمه در زمینه‌ی اعزام مترجمان همزمان، مترجم گفتگو، مترجم همراه، مترجم شفاهی، مترجم جلسات، مترجم کنفرانس‌ها و مترجم همایش‌ها آماده‌ی ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان محترم است.

ویژگی‌های یک مترجم همزمان خوب در تعاونی ترجمه

مترجمان شفاهی (اعم از مترجم همزمان، مترجم حضوری، مترجم همراه، یا حتی مترجم رسمی) برای موفقیت در کار خود و اثرگذاری مناسب در قبال بازدیدکنندگان از یک نمایشگاه، کنفرانس یا تور گردشگری، می‌بایست، توجه و دقت بالایی در کار داشته باشند و ضمن برخورداری از حضور ذهن و توانایی‌های ارتباطی، به تعامل بین حاضران در یک رویداد کمک نمایند. علاوه بر مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های زبانی مترجم نیز برای جلوگیری از بروز اشتباهات در ترجمه همزمان و حضوری جلوگیری کرده و احتمال رسیدن به موفقیت در برگزاری یک جلسه یا رویداد روان و بدون حاشیه را بالا می‌برد.

مسلما این امر، وقتی که رویداد مدنظر در یکی از رشته‌های تخصصی از قبیل مدیریت، بازرگانی، نفت و گاز، مهندسی و تکنولوژی یا صنایع داروسازی و تجهیزات پزشکی باشد، اهمیت دوچندان می‌یابد و چه بسا مجموعه برگزارکننده رویداد ملزم به استفاده از مترجم همزمان با تحصیلات مرتبط از دانشگاه‌های برتر باشد.

مترجم شفاهی / مترجم همراه / ترجمه همراه

بسیاری از افراد برای شرکت در همایش‌های بین‌المللی و یا حتی سفر توریستی به کشورهای دیگر نیاز به مترجم گفتگویی و یا مترجم حضوری و همزمان دارند. اگر شما هم قصد سفر به کشورهای خارجی به همراه یک مترجم زبده، ماهر و مورد اعتماد دارید، می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. حتی اگر برای مهمانان خارجی خود از کشورهای عربی، آسیایی یا اروپایی نیازمند استفاده از خدمات یک مترجم خوش‌برخورد، مسلط و حرفه‌ای دارید، سایت ترجمه تخصصی تعاونی ترجمه، مترجم حرفه‌ای، قابل اعتماد و خوش‌سفری را به شما معرفی می‌کند.

مترجم جلسات / ترجمه جلسات

بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی برای برگزاری جلسات تخصصی نیاز به مترجم حضوری برای جلساتی دارند که علاوه بر تسلط بر زبان مبدا و مقصد، بر موضوع جلسه از نظر فنی نیز مسلط باشد و دامنه‌ی لغوی و مفهومی بالایی نسبت به موضوع جلسه داشته باشد. سایت ترجمه تخصصی تعاونی ترجمه با همراهی بیش از ۵۰۰۰ مترجم تخصصی، آماده اعزام مترجم جلسه برای شما است.

مترجم شفاهی / مترجم حضوری / مترجم تلفنی

برخی از مشتریان محترم تعاونی ترجمه، برای برقراری تماس به همکاران یا اساتید خود در خارج از کشور، نیازمند استفاده از کمک یک مترجم دارند. این مترجم می‌بایست سخنان طرفین ارتباط را بشنود و با درک مناسب مفهوم آن‌ها، مطلب را به طرف دیگر ارتباط منتقل کنید. علاوه بر امکان ارسال مترجم به صورت حضوری، امکان همراهی مترجم با شما به صورت تلفنی نیز امکان‌پذیر است. در صورتی که قصد برقراری جلسه‌ای به صورت تلفنی دارید، مترجمان ترجمیک همراه شما خواهند بود.

مترجم حضوری برای شرکت در نمایشگاه

سالانه نمایشگاه‌های معتبری با زمینه‌های مختلف در سراسر جهان برگزار می‌گردد. این نمایشگاه‌ها فرصت بی‌نظیری برای تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات فراهم می‌کند تا محصولاتشان را برای جامعه‌ی هدف خود به نمایش بگذارند.

حضور ملیت‌های مختلف در این نمایشگاه‌ها، اهمیت مترجمان حضوری چند زبانه‌ی حرفه‌ای که آداب حضور در این محافل را می‌دانند، حائز اهمیت می‌نماید. گروه ترجمه تخصصی تعاونی ترجمه در زمینه‌ی اعزام مترجم حضوری برای شرکت در نمایشگاه‌ها به صورت تخصصی آماده‌ی ارائه‌ی خدمات است. تعاونی ترجمه با همراهی شرکت‌های معتبر در نمایشگاه‌های بین‌المللی، با تجربه و تخصص کافی در این زمینه، امنیت خاطر مشتریان عزیز را فراهم خواهد کرد.

مترجمان نمایشگاهی و چند زبانه‌ی تعاونی ترجمه با آموزش‌هایی که در زمینه‌ی غرفه‌داری نمایشگاهی دیده‌اند، تجربه‌ی بی نظیری از ارائه نمایشگاهی در سطح بین‌المللی را برای شما رقم خواهند زد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی تعاونی ترجمه در تماس باشید.

 

اعزام مترجم در محل برای کنفرانس‌ها ،کارگاه‌ها و نشست‌‌ها

با توجه به اینکه کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌ها غالبا به صورت بین‌المللی و با حضور اساتید برجسته از کشورها و دانشگاه‌های مختلف جهان برگزار می‌گردد، حضور مترجم متخصص شفاهی (فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در زمینه‌ی علمی همایش) بدون شک از مهم‌ترین مواردی است که برگزارکنندگان باید آن را فراهم نمایند. سایت ترجمه تخصصی تعاونی ترجمه با اعزام مترجم متخصص در محل مورد نظر شما، تضمین برگزاری محافل شما را با بالاترین کیفیت و سطح تضمین می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
گفتگو با تیم پشتیبانی تعاونی ترجمه
ارسال