تا حالا شده بخوای یه متن فارسی رو ترجمه کنید ولی  راهی برای ترجمه درست آن بلد نباشی؟ به نظرت نرخ ترجمه در قزوین چقدر هست؟

ما ایرانی ها معمولا برای ترجمه متون خود از گوگل ترنسلیت استفاده می کنیم. استفاده از ترجمه گوگل که بر اساس هوش مصنوعی طراحی شده است می‌تواند نتیجه قابل قبولی را برای شما نداشته باشد به این معنا که این الگوریتم‌ها فقط می‌توانند بر اساس ماشین ترجمه می‌شوند که به آن ترجمه ماشینی گفته می‌شود.

یکی از بهترین راهکارها برای ترجمه متن های شما ارائه متن به دارالترجمه می باشد. اما در حال حاضر در شرایط کنونی پیداکردن دارالترجمه  و سپردن متون به دارالترجمه کار دشوار و زمانبری می باشد. اگر می خواهید از شر سردرگمی در ترجمه متون خلاص شوید و راه مناسبی برای ترجمه متون خود داشته باشید تا انتهای مقاله با تعاونی ترجمه همراه باشید.

 

نرخ و تعرفه ترجمه در قزوین

معمولاً در استان قزوین و همه استان ‌های کشور نرخ ترجمه از یک نرخ ثابت پیروی می کند. بنابراین اگر شما قصد دارید تا با نرخ های ترجمه در استان قزوین آشنا شوید نگاهی به جدول زیر بکنید و در صورتی که اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید به صفحه تعرفه ترجمه مراجعه کنید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید .

 

چرا تعاونی ترجمه؟

تعاونی ترجمه پلتفرمی است که برای راحتی کاربران طراحی شده تا کاربران بتوانند ترجمه را سریع السیر و توسط تنها ارسال فایل به مجموعه ما انجام دهند به همین جهت اگر شما از آن دسته افرادی هستید که حوصله ترجمه مقالاتتان را ندارید می‌توانید در این زمینه از تعاونی ترجمه کمک بگیرید.

برای انجام این کار کافیست تنها بر روی لینک زیر کلیک کرده و سفارش خود را از طریق لینک زیر به ما ارسال کنید.

 

جهت ورود به فرم سفارش ترجمه کلیک کنید

 

تعرفه

 

 

خدمات تعاونی ترجمه

تعاونی ترجمه علاوه بر ترجمه در قزوین خدماتی همچون آموزش، تولید محتوا و … را شامل می شود جهت مطالعه کامل این خدمات تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

تدریس تخصصی آیلتس و مکالمه

یکی از خدمات تعاونی ترجمه، تدریس خصوصی آیلتس و مکالمه در قزوین است که این تدریس هم به صورت خصوصی و هم به صورت مجازی صورت می‌گیرد و بهترین پلتفرم برای تدریس خصوصی آیلتس برای افرادی است که در خانه می باشند.

ترجمه شفاهی و مترجم همراه

در تعاونی ترجمه خدمات متعدد زبانی ارائه می‌ شود که یکی از مهم ‌ترین آن‌ ها، خدمات ترجمه همزمان، ترجمه حضوری و ارسال مترجم همراه است. این خدمات به مخاطبان تعاونی ترجمه ارائه می ‌شود. شما مخاطبان محترم  می ‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید یا از طریق لینک ‌های زیر نسبت به ثبت سفارش ترجمه همزمان خود اقدام نموده تا همکاران ما با شما در این خصوص تماس بگیرند.

 

تشابه یابی و بررسی سرقت ادبی در مقالات و پایان نامه ها

تعاونی ترجمه با بررسی تشابه متنی و چگالی کلمات متنی با دیگر مقالات می ‌تواند میزان کپی بودن مقالات شما را تشخیص داده و در صورت نیاز آنها را اذیت کند یکی دیگر از خدمات تعاونی ترجمه بررسی تشابه ادبی بین پایان نامه ها و مقالات شما با دیگر مقالات می باشد که میزان یونیک بودن مقالات شما در این مقوله کاملاً مشخص خواهد شد.

ترجمه رسمی مدارک

تعاونی ترجمه مدارک رسمی شما اعم از گواهینامه، ترجمه مدرک تحصیلی، پایان نامه و مابقی مدارک رسمی شما را در سریع ترین حالت ممکن ترجمه می کند.

 

تولید محتوا

یکی دیگر از خدمات تعاونی ترجمه تولید محتوا در عصر نوین محتوا می باشد این بدان معنا می باشد که شما می توانید محتوای خود را برای سایت ها و شبکه های اجتماعی در هم تنیده با مفاهیم سئو را توسط تیم ما دریافت کنید. هدف از این تولید محتوا به هر زبان، تولید محتوایی کاربر پسند و عجین شده با مفاهیم سئو می‌باشد.

 

سخن پایانی:

در دنیای امروز، مقاله‌نویسی از مهم‌ترین ابزار جهت انتقال دانش محسوب می‌شود و بخصوص در دوره های تحصیلات تکمیلی (همچون دوره کارشناسی ارشد و دکتری) ترجمه مقالات از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. همان‌طور که می‌دانید امکان دارد ترجمه مقاله به زبان‌های مختلفی صورت پذیرد یعنی شما اگر مقاله ای جهت ارائه در دانشگاه یا انجام پایان نامه فوق لیسانس نیاز داشته باشید لازم است مقالاتی را از انگلیسی به فارسی ترجمه کنید. همچنین از آنجایی‌که زبان انگلیسی‌ زبان بین‌المللی و زبان علمی است، معمولا تازه‌ترین نتایج علمی به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و دانشجویان و محققان برای پیشبرد سطح علمی خود از ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی استفاده می‌کنند. و برعکس، جهت ارائه نتایج تحقیق یا تز خود به مجامع و کنفرانس های بین المللی باید آن را به انگلیسی تبدیل کنید. تعاونی ترجمه قصد داشته تا با طراحی پلتفرمی کاربر پسند این محیط را برای شما کاربران فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
گفتگو با تیم پشتیبانی تعاونی ترجمه
ارسال