در دنیای مدرن، کسب و کار و درآمدزایی تنها راه زنده ماندن و همچنین زندگی کردن در میان دیگر افراد می‌­باشد و باعث شده است تا پول و توانایی خریدن محصولات و غذاهای مورد نیاز و بخصوص مورد علاقه یکی از اهداف اصلی زندگی تمامی انسان های روی زمین باشد. در این پست دانلود رایگان ترجمه کتاب ۱۲ مانیفست برای موفقیت در کسب و کار را بررسی کردم.

ترجمه متن در قزوین

اما کسب درآمد در دنیای امروزی پیچیده­ تر و دشوارتر از هر زمان دیگری شده است، چرا که حوزه­ های شغلی مختلف و جدید بسیاری بوجود آمده­اند و  فعالیت در هریک از این حوزه­ ها به سال­ها تلاش، تحقیق و آموزش نیاز دارد. یکی دیگر از عواملی که بر دشواری ایجاد کسب و کار و درآمدزایی تاثیر بسزایی دارد، افزایش جمعیت زمین و در نتیجه افزایش تعداد رقبا در تمام حوزه­های حرفه­ای است. آیا تابحال با شرکت یا کارفرمایی مواجه شده­ اید که تمام انتظارات ممکن را از شما داشته باشد و در عوض هیچ بهایی به کار و تخصص شما ندهد؟ آیا تاکنون برای استخدام شدن یا دریافت پروژه جدید مجبور به انجام پروژه­ای دیگر یا ارائه طرحی برای انجام همان پروژه بصورت رایگان شده­اید؟ اگر در قرن بیست و یکم زندگی می­کنید، قطعا بارها و بارها چنین افراد و مشکلاتی پیش روی شما قرار گرفته ­اند و شما مجبور شده­ اید بصورت رایگان توانایی، وقت، تخصص و طرح خود را در اختیار این افراد قرار دهید تا بتوانید از رقبای خود پیشی گرفته و پروژه را زودتر از آنها بدست آورید.

 

ترجمه کتاب در قزوین

این موضوع در تمام حوز­های حرفه­ای و شغلی وجود دارد و برای اکثر یا شاید تمام افراد اتفاق می­افتد. اما در برخی از حوزه­ها، بخصوص حوزه­­های ارائه خدمات مانند طراحی گرافیک، ساختمان سازی، ترجمه، نویسندگی و از این قبیل موارد ممکن است افراد بیشتر با چنین مشکلی روبرو شوند. رقابت تنگاتنگ تعداد کثیری از افراد فعال در آن حوزه باعث می­شود که شرکت­ها، مشتریان و در کل کارفرماها از این رقابت به نفع خود استفاده کرده و تا جایی که امکان دارد خدمات رایگان دریافت کنند. در برخی از موارد رقابت بین کسب و کارها آنقدر شدید می­شود که برای بدست آوردن پروژه جدید بیش از اندازه قیمت اولیه­ی خود را پایین می­آورند، تا جایی که باعث می­شود شرکت­ها باور کنند که ارزش کار این افراد بسیار پایینتر از چیزی است که مطالبه می­ کنند.

 

ترجمه کتاب تخصصی

اما خبر خوب این است که بلیر انز ( نویسنده کتاب ۱۲ مانیفست برای موفقیت در کسب و کار) (Win without Pitching) راه درست را پیدا کرده و سعی دارد دیگران را نیز به این راه هدایت کند تا بلکه روزی قدرت شرکت­ها و کارفرمایان به دست کسب و کارها و افراد متخصص بیافتد. در این کتاب راه درست ایجاد کسب و کار در دوازده مرحله و با دوازده بیانیه نشان داده شده است و هرکس که بدنبال تغییر تعادل قدرت و موفقیت در حوزه حرفه ­ای خود باشد باید این دوازده بیانیه را ملکه ذهن خود کرده و همیشه به آنها پایبند باشد. این دوازده راهکار طوری طراحی شده اند تا بتوانیم با استفاده از آنها از همان ابتدا پایه­ های کسب و کار خود را محکم در جای خود قرار دهیم تا در آینده مشکلی در اساس کار خود نداشته باشیم. امیدوارم توصیه­ های نویسنده همانطور که زندگی حرفه ­ای و کسب و کار مترجم این کتاب را تغییر داد، در تغییر و بهبود شغل و کسب و کار شما نیز موثر باشد. البته اگر به طور کامل و دقیق از این دوازده بیانیه پیروی کنید، شکی نیست که کسب و کار خود موفق خواهید شد.

 

ترجمه تخصصی کتاب

از آنجایی که این کتاب می تواند تاثیرات بسیار مثبتی را در حوزه کسب و کار، بخصوص برای فریلنسرها و طراحان حرفه ای داشته باشد لذا بر آن شدیم تا به عنوان بخشی از مسوولیت اجتماعی خود در قبال جوانان ایرانی تعرفه ترجمه این کتاب را به رایگان در اختیار این عزیزان قرار دهیم. خواهشمندم درصورت مطالعه کتاب ما را از نظرات و پیشنهادات خود بی نصیب نگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
گفتگو با تیم پشتیبانی تعاونی ترجمه
ارسال