در سال ۲۰۰۰ خانم کاکسهِد (Coxhead) با بررسی کتابهای دانشگاهی که به انگلیسی نوشته شده بودند در حدود ۵۷۰ واژه پرکاربرد زبان انگلیسی را شناسایی می کند که تقریبا در تمامی رشته های دانشگاهی بکاربرده شده اند. پس هر فردی که بخواد کتاب علمی را به انگلیسی بخواند یا بدنبال کتاب واژگان آیلتس مناسب باشد باید حتما کل این لیست را بلد باشد. این ویژگی لیست کاکسهد باعث می شود که تبدیل گردد به منبع خوبی برای واژگان آزمونهای بین المللی از جمله آیلتس IELTS و تافل TOEFL. امیدوارم این مطلب بدرد شما بخورد. این لیست را با استفاده از لینک زیر دانلود نمایید. حتما ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و مطالب مفید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

برای دانلود برروی متن زیر کلیک کنید:

academic_word_list

همان طور که گفتیم این لیست از واژگان برای یادگیری آیلتس بسیار مناسب است.

 

بهترین کتاب واژگان آیلتس کاربردی

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که مجموعه کتاب‌های «Inside Reading» را معرفی می‌کنیم، مجموعه‌ای جامع از خواندن آکادمیک که برای ارتقای مهارت‌های زبان انگلیسی شما طراحی شده است.

Inside Reading چیست؟

“Inside Reading” یک مجموعه خواندنی آکادمیک پنج سطحی است که به دقت برای توسعه مهارت های خواندن دانش آموزان و غنی سازی واژگان آنها با فهرست کلمات ضروری آکادمیک ساخته شده است. این مجموعه زاییده افکار نویسندگان محترم شریل بوید زیمرمن، آرلین بورگمایر، کنت ریچموند، بروس روبین و لارنس جی. زویر است که تخصص خود را برای ایجاد منبعی آموزشی و جذاب ترکیب کرده اند.

چرا Inside Reading را انتخاب کنید؟

• یادگیری ساختاریافته: از سطح مقدماتی تا پیشرفته، هر کتاب به گونه ای طراحی شده است که زبان آموزان را از طریق یک سفر تدریجی تسلط بر زبان انگلیسی راهنمایی کند.

• تمرکز آکادمیک: این مجموعه بر حوزه‌های محتوای آکادمیک مانند روان‌شناسی، مهندسی، هنر، فناوری و کسب‌وکار تأکید می‌کند و تضمین می‌کند که فراگیران برای گفتمان آکادمیک در دنیای واقعی آماده هستند.

• توسعه مهارت: آموزش صریح در مهارت های خواندن انتقادی، از جمله استنتاج، کار با نمودارها و جداول، و شناخت سرنخ های زمینه، دانش آموزان را با ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و درک مؤثر مجهز می کند.

• اکتساب واژگان: از طریق فعالیت های هدفمند، دانش آموزان به طور سیستماتیک کل فهرست کلمات آکادمیک را به دست می آورند و یادگیری و حفظ کلمات مستقل را تقویت می کنند.

عناصر تعاملی این کتاب واژگان آیلتس

نسخه دوم کتاب های الکترونیکی را با ویژگی های تعاملی معرفی می کند که یادگیری را پویاتر و قابل دسترس تر می کند “Inside Reading” برای دانش‌آموزان در مراحل مختلف سفر یادگیری زبان انگلیسی، با سطوح زبانی از A1 تا C1 ایده‌آل است. چه تازه شروع کرده باشید و چه به دنبال اصلاح زبان انگلیسی آکادمیک خود باشید، این مجموعه چیزی برای ارائه به همه دارد.

چه طور باید شروع کرد؟

با کاوش در سطح مقدماتی، به دنیای “Inside Reading” شیرجه بزنید، که شما را برای درک متون دانشگاهی و در عین حال به دست آوردن واژگان کلیدی دانشگاهی آماده می کند. همانطور که پیشرفت می کنید، هر واحد دو متن خواندنی با علاقه بالا و کلمات هدفمند را از فهرست کلمات آکادمیک ارائه می دهد که تجربه یادگیری کاملی را تضمین می کند. این مجموعه کتاب خواندن چیزی بیش از مجموعه ای از کتاب های درسی است. این دروازه ای برای موفقیت تحصیلی و درک عمیق تر از زبان انگلیسی است. ما شما را تشویق می کنیم که این مجموعه را بررسی کنید و مهارت های خواندن انگلیسی خود را به سطح بالاتری ببرید. خواندن مبارک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
گفتگو با تیم پشتیبانی تعاونی ترجمه
ارسال