آموزش تضمینی آیلتس در قزوین – در حال حاضر سیستم ارزیابی زبان انگلیسی بین المللی IELTS یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می شود. این آزمون با همکاری دانشگاه کمبریج انگلستان ، شورای بریتانیا و IELTS استرالیا برگزار می شود. این آزمون از ۴ قسمت گوش دادن ، نوشتن ، خواندن و مصاحبه شفاهی تشکیل شده و در ۲ فرم دانشگاهی و عمومی طراحی شده است. آزمون آکادمیک برای آن دسته از داوطلبانی است که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های جهان را دارند. در حالی که آزمون عمومی برای افرادی که قصد مهاجرت به کار یا زندگی در محیط های انگلیسی زبان را دارند مناسب است.

سال گذشته ، بیش از ۲.۵ میلیون آزمون آیلتس در بیش از ۱۱۰۰ مرکز آزمون در سراسر جهان – حدود ۵۰،۰۰۰ مرکز در ایالات متحده – فرصت هایی را برای داوطلبان برای تحصیل ، کار یا مهاجرت ایجاد کرد.

این مدرک اکنون توسط بیش از ۹۰۰۰ مرکز آموزش ، آژانس های مهاجرت و استخدام ، آژانس های دولتی و سازمان های کارگری در بیش از ۱۴۰ کشور جهان تأیید شده است.

آزمون آیلتس رسمی به طور مشترک توسط سه سازمان بین المللی ، ارزیابی زبان انگلیسی کمبریج ، IDP: آیلتس استرالیا و شورای بریتانیا برگزار می شود که سالها درگیر آموزش زبان انگلیسی بوده اند.

 

 

 

آموزش آیلتس در قزوین

 

(آموزش تضمینی آیلتس در قزوین | آموزش آیلتس در قزوین | تدریس آیلتس در قزوین)

 

فقط اسنادی که قبلاً توسط بازرس مجوز گرفته اند توسط این سازمان تأیید می شوند. بنابراین ، قبل از پرداخت هرگونه وجه از طریق وب سایت سازمان سنجش آموزش ملی (بخش آزمون های بین المللی) ، از مجاز بودن این مرکز اطمینان حاصل کنید.

با داوطلبانی که مرتکب تخلف شوند مطابق قانون رفتار می شود و مشخصات آنها در لیست متخلفین آزمونهای این سازمان قرار می گیرد. بعلاوه ، این داوطلبان از ۲ تا ۱۰ سال از شرکت در آزمونهای برگزار شده یا تحت نظارت این سازمان منع می شوند. همچنین اگر متخلفان در زمان محرومیت در یکی از مراکز ثبت نام کنند ، از شرکت در آزمون در هر مرحله از آزمون جلوگیری می شود.

مراکز امتحانی موظفند از قوانین پیروی کنند و باید از ثبت نام این افراد خودداری کنند و در صورت تخلف مجوز آنها لغو می شود.

داوطلبانی که سعی می کنند با جعل اسناد هویتی خود ، داوطلبان آزمون را گمراه کنند و در آن شرکت کنند و تخلف آنها ثابت شود (حتی پس از دریافت گواهینامه) ، طبق قوانین آزمون ها ، مدارک مربوط به آنها باطل می شود و آنها شرکت می کنند. در امتحانات برای یک دوره آنها از ۲ تا ۱۰ سال به حالت تعلیق در می آیند و با توجه به اینکه جعل هرگونه اسناد دولتی و استفاده از سند جعلی و شرکت به جای نامزد اصلی طبق قانون مجازات اسلامی (مجازات های مصوب ۱۳۷۵) جرم محسوب می شود و منجر به مجازات کیفری می شود. ، این گروه متخلفان برای احکام قضایی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

لازم به ذکر است که طبق قوانین موسسات دارای نمره آزمون بین المللی ، کلیه مراحل ثبت نام در آزمونها باید شخصاً توسط متقاضی انجام شود و در صورت عدم رعایت شرایط ثبت نام ، از شرکت در آزمون منع می شود. . هرگونه تخلف در این زمینه توسط اشخاص یا شرکتهایی که به روشهای مختلف اقدام به ثبت نام متقاضیان آزمونهای بین المللی می کنند ، به طور قانونی برخورد خواهد شد.

 

( آموزش تضمینی آیلتس در قزوین | آموزش آیلتس در قزوین | تدریس آیلتس در قزوین)

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
گفتگو با تیم پشتیبانی تعاونی ترجمه
ارسال